Svart tik

Igår fyllde valparna 5 veckor. Det går så fort.... snart är också sommaren över tyvärr. Men det är en härlig sommar. Lite regn emellanåt men också sol. Som tur är ..är det inte kallt iallafall. Men fasligt mycke mygg det är trist då man vill sitta ute och njuta. Men lite myggbett ingår ju i sommarbilden.

Anna och jag gjorde ett litet försök att ställa upp valparna. Men vi gjorde allt i fel ordning efter lek och mat och trim och kloklippning .... ja då var de så trötta att sova var det ända som lockade,



Jag vill sitta... inte stå..



Sitta ,sitta, sitta helst sova....

OK DÅ!!!! en sekund......




Får man gå och sova nu kanske ????


Kommentarer
Postat av: Petra Salomonsson

Hej! Vilka fina huvuden valparna har och vilken härlig svart färg. Ser ut som sammet.

Usch ja för mygg, de kan verkligen förpesta tillvaron.

Kram Petra.

2009-07-23 @ 18:09:39
URL: http://www.charlitas.se
Postat av: Anna Ö

Supersöta och goa valpar! :) Vilken fin närvaro i ögonen på lilltjejen!



Jag har försökt mig på att trimma Kompis på egen hand och det gick bättre än jag hade befarat... Effileringen är svår, fick inte till den riktigt och var lite feg när jag rakade mot halsen, så den ser lite för bred ut. Men ändå nöjd för att ha varit min allra första, egna trimning. Tur att pälsen växer så fort! :)

2009-07-28 @ 23:53:01
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0