Två kompisar kom på besök

Idag kom några grann tjejer på besök... vi hade jättekul.
Titta får ni se...



Jag sitter här och spanar lite


Nu kommer jag...

Tar du någon bra bild nu då ????



Jag vilar lite nu ... den här bilden blev bra.


Jaha jag passar på nu när ludden Sudden vilar  ..jag tar en pinne...


Nu ska vi busa jag tar nyckeln



Nu tar jag din nyckel.. hit med den bara..




Nu sticker jag.. ser ni hur lik jag är min pappa här Trollet heter han.




Oj  nu händer nåt där.....




Nu sticker jag med nyckeln.


Men vad gör du jag som hade sånt flyt med nyckeln



Ha ha jag lyckades iallafall. Nu har jag också mobilen.


Nu får jag nog ge mig.... fortsättning följer


Kommentarer
Postat av: Anna & Kompis

Vilka gulliga bilder på valparna! Det ser så mysigt ut där i gröngräset. :)



Jag ser fram emot en fortsättningskurs i amrisfrissering. Det där med effileringsklippningen skulle kunna vara en kurs för sig...



Ha det så bra! Kompis hälsar "vov, vov". ;)

2009-09-09 @ 22:48:43
URL: http://kompismedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0