Länge sedan...

 
Det var länge sedan jag skrev i Bloggen... facebook tar liksom över. Hunderiet har rullat på som vanligt lite utställningar under året. Bra placeringar och kul har vi haft. Min gamla kära vän Kevin SEU(U)CH Light Dream´s Eros ... bor i hundhimlen nu. Det känns väldigt tomt. Jag hoppas han har det kul med sina andra hundkompisar som blev gamla. Han blev 14 år 0ch 6 mån. Han var inte akut sju. Han hade väldigt många ålderskrämpor för att må riktigt bra. Han fick ett värdigt slut det var fint.
 
 
Vår lilla Gibson har hunnit bli 1 år.... han lever upp till Full fart hela dan med en Amerikan :))
 
SEU(U)CH RedMama´s Me Teivaz Chen ´Lilli`är parad med Kenzo Chamris Show us Tell-Us en underbar hane från Kennel Chamris nu hoppas vi att det blir valpar .

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul med lite bloggande men jag känner igen mig. När man har tid över till datorn blir det gärna fb.
Håller tummarna för valpar!! Veckorna går ju så fort. Det är väl inte så länge kvar till nedkomst?!
Vi hörs! Kram Petra & Co

2012-09-20 @ 23:41:10
URL: http://www.charlitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0